torstai 22. tammikuuta 2015

Naisten Ruskamekko (Pikku Piltti)

Kaavan voit ostaa: täältä.

----------
Vuoden 2015 suunnitelmathan ovat jo hyvällä mallilla. Nyt olen saanut valmiiksi itselleni Ruskamekon, koko M. Anteeksi huono kuva, mutta olisi pitänyt viritellä parempi valaistus.  Kankaana trikoo, mutta ehkä parempi olisi tullut joustofroteesta tai sitten pitäisi keskivartaloa saada kiinteytymään kunnolla (vatsahaasteen 17. päivä jo menossa!).
Isännältä sitä ei oikein saa minkäänlaista kommenttia.. 'Ihan ok.' Kun hän ei oikein tykkää kukkakuviollisista vaatteista tai oikeastaan muutenkaan kuviollisista vaatteista. 

Eilen oli Leevin 1-vuotis neuvola ja neuvolatäti: "Mistä kaupasta olet ostanut itsellesi kauniin tunikan?" - Itse tein. Suu pyöreänä melkein katsoi. Olen kuulemma ahkera ja taitava. Kysyi, että enkö ole miettinyt tekeväni myyntiin (vielä, kun olimme pukeutumassa, niin tuli asiasta mainitsemaan). 
Nämä on: älä katso nurjalle -töitä ja mie tosiaan harjoittelen. Mulla ole kaavoista/kaavoittamisesta mitään hajua.

-----

6 kommenttia:

  1. Ihana! Neuvolan täti puhui asiaa. Mäkin haluun tollasen. Otatko tilauksia vastaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Keskustellaan tilauksesta sähköpostitse <3

      Poista
  2. Onko tuo kauluskappale suora? Minulla on ruskamekon kaava, mutta kaulus ja huppu puuttuu kaavoista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm.. Mitenkähän minä sanoisin, kun minä en niinkään ompele.. Hyvin hyvin harvoin.
      Huppu myötäilee kaula-aukkoa ja kaulus on sellainen putkilo. :D Suora

      Poista

Kiitos kommentistasi, niitä on aina mukava saada.