tiistai 6. maaliskuuta 2018

Salaisia lähetyksiä - Voimaa ja valoa opintoihin

Viikonlopun aikana tuli puhelimeen ilmoitus, että sinulle on rekisteröity paketti. Enhän minä ole tilannut mitään.. Tai olen, mutta paketti on tulossa Helsingistä. Ja ne langat, mitä olen tilannut.. Olen sopinut yrittäväni tehdä Sukka-Finlandian etappi 5 sukat: Trapetsitaiteilija Annika. Nämä olen itse nimennyt uudelleen: Hauskat sukat / Hassut sukat, tässä on sellainen pieni sisäpiirivitsi, mistä Wiivuska tietää enemmän 😂.
--------------------------------------
Meille tuli tänään hoitokoira hoitoon sunnuntaihin asti, tai no kävin hakemassa toisen <3 ja kävin sitten lenkillä kolmen ipanan kanssa järven jäällä. Meni noin puolitoista tuntia koko lenkillä, kun samalla haimme tämän mysteeripaketin.

Ja wau!
Suloinen paperipussukka. 

Katsokaa kuinka ihania lankoja! Aivan ihanan pinkkejä. Pehmeää.

Koko ihanuus

Virkkuukoukkusen vihko
Kortissa toivotetaan voimaa ja valoa opintoihin. Kiitos paljon. Tällä hetkellä on jotenkin jumissa ja ensi viikolla olisi taas koulua.. Ja hirveästi en ole aikaan saanut :'(. Kyllähän ne nämä lapset vievät paljon aikaa.. En ole ennättänyt lukemaan.

Ruiskaunokki muisti, kun syksyllä kirjoittelin roosa nauha -kuvastoa selatessa, että olisi mukava tehdä höyhen/perhossukat. Joten nyt minulla on langat niihin sukkiin. Haaste vastaanotettu. 
Kunhan saan puikot vapaaksi tai sitten pitää ostaa lisää puikkoja!

Kiitos ihanainen!
-------------
Tässä vain itselle tulee sitten huono omatunto, kun ei ole pystynyt ketään muistamaan mitenkään ja minulle on lähetetty vaikka mitä ihanaa :(.

3 kommenttia:

  1. Ihana ylläripaketti!
    Laitahan meillekin (= minulle) kuvia hoitokoirasta!
    Uskon, että opiskeluaika on kortilla suurperheen äidillä. Tsemppiä!

    VastaaPoista
  2. Sinähän annat meille muille koko ajan toimimalla emona!
    Kyllä opiskelu lasten kanssa on suuri haaste ja hattua pitää nostaa kaikille, jotka siihen lähtevät. Itsellenikin. Näin jälkeen päin katsottuna se aika meni kuitenkin sukkelaan. Tsemppiä!

    VastaaPoista
  3. Kiitos molemmille <3. Hoitokoirasta ei valitettavasti ole kuvia, kun aika meni touhuillessa.

    Kyllähän tuo opiskelu ei ole vielä lähtenyt käyntiin. :(

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, niitä on aina mukava saada.